Известие

Collapse
No announcement yet.

Регулатор на налягане на гориво

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
    Малко си се изхвърлил с твоето налягане. - би ли ми изяснил защо?
    И от другите жтд-та не трябва да има проблем да сложи въпросния клапан.
    Не трябва да има звучи много условно
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #32
      Подкрепям Бо, когато аз търсих преди време не намерих жтд с различен, а с продаден.
      Стават от 156-ци, от 147-ци, от Стило, Марея, Браво, Брава...дано тези насоки помогнат на колегата да си намери часта. Ако трябва да се объре към други сайтове. Има си номер частта отгоре, може да се види и без да се смъкне.
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #33
        Виж тук:
        http://www.bosch-automotive-catalog....=en&country=DE
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
          Подкрепям Бо, когато аз търсих преди време не намерих жтд с различен, а с продаден.
          Стават от 156-ци, от 147-ци, от Стило, Марея, Браво, Брава...дано тези насоки помогнат на колегата да си намери часта. Ако трябва да се объре към други сайтове. Има си номер частта отгоре, може да се види и без да се смъкне.
          Мерси момчета.. Търся в момента, а как се сваля буксата на регулатора има ли некаква цака че отдолу под нея напипах издатинка ама нещо неще да тръгне...? ? ?
          Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

          Comment


          • #35
            За буксата не си спомням да има нещо по специално. огледай я отгоре дали нямаше нещо, което я държи в позиция.
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Не трябва да има звучи много условно
              Ще ти обясня малко по-лесно;
              1. Твоята таратайка работи на 1400 бара, не на 1450
              2. Регулатор за твоята таратайка става от всяка дизелова 156-ца.

              Ако искаш приемай, избора си е твой.
              Поздрави.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                Ще ти обясня малко по-лесно;
                1. Твоята таратайка работи на 1400 бара, не на 1450
                2. Регулатор за твоята таратайка става от всяка дизелова 156-ца.

                Ако искаш приемай, избора си е твой.
                Поздрави.
                Не знам дали е таратайка, но имам запис на 1430. Пък и погледни малко повече.
                А колкото до таратайка - човек с кофтори няма адекватно мнение. А и аз си я харесвам
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Не знам дали е таратайка, но имам запис на 1430. Пък и погледни малко повече.
                  А колкото до таратайка - човек с кофтори няма адекватно мнение. А и аз си я харесвам
                  Еми значи по твойта логика щом си на 1450 а достигаш 1430 имаш проблем с колата... трябва да я оправиш веднага, как може да даваш акъли на хората а ти самия да имаш проблеми...ужас....
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                    Не знам дали е таратайка, но имам запис на 1430. Пък и погледни малко повече.
                    А колкото до таратайка - човек с кофтори няма адекватно мнение. А и аз си я харесвам
                    Цецо,1430 е било някакъв пик,по рпинцип е на 1400 бара +/- 50,вече над 1450 е проблем и забива или гасне.Проблема на колегата отдавна е ясен,да вземе да се разтърси малко,баси драмата с тоя регулатор,за последно мисля че от Бош бяха намалили доста цената

                    ---------- Post added at 18:37 ---------- Previous post was at 18:36 ----------

                    Първоначално публикувано от A.Arabadzhiev Покажи съобщение
                    Мерси момчета.. Търся в момента, а как се сваля буксата на регулатора има ли некаква цака че отдолу под нея напипах издатинка ама нещо неще да тръгне...? ? ?
                    Буксата се сваля много лесно,отзад има едно като издатина навън,натсикаш го към регулатора-щраква и дърпаш леко Щипката е същата като на дебитомерите
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                      Еми значи по твойта логика щом си на 1450 а достигаш 1430 имаш проблем с колата... трябва да я оправиш веднага, как може да даваш акъли на хората а ти самия да имаш проблеми...ужас....
                      Мда, и то голям. очаквах ти да помогнеш, ама само се хилиш. Ама я да не ги достигам да не излетя, че ще умреш от завис

                      ---------- Post added at 19:55 ---------- Previous post was at 19:53 ----------

                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Цецо,1430 е било някакъв пик,по рпинцип е на 1400 бара +/- 50,вече над 1450 е проблем и забива или гасне.Проблема на колегата отдавна е ясен,да вземе да се разтърси малко,баси драмата с тоя регулатор,за последно мисля че от Бош бяха намалили доста цената
                      Аха, пик беше след рязко напомпване.
                      Относно колегата - съгласен. То виж каква драма настана и с едни джанти даже
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #41
                        За буксата:
                        С малка и тънка плоска отверка, бъркаш от пред на буксата т.е. от към помпата и така вдигаш зъбчето което е държи и издърпваш.....
                        sigpic
                        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                        147 JTDm 140-Малката манекенка
                        GT- JTDm 150

                        Comment

                        Working...
                        X